17 Temmuz 2014 Perşembe

MİMLENMEK ?




:) Serdar arkadaşımı tebrik ederim mimlediği için. 

Bahsettiği bazı sorular var ve ben sizler için onları yanıtlayacağım.

Blog İsmin neden bu ? Özel bir anlamı var mı ki ?


Sevdiğim bir arkadaşıma blog oluşturmak istediğim söyledim isim için danıştım
 ve kendisine nasıl yazılar yazacağımı anlattım. 
kendisi ile beyin fırtınası yarattıktan sonra 

BENİM RENKLİ KÖŞE

olmasında karar kıldık :)
Blog ismim beni anlattığı için mutluyum.

 


Hayatının en acı olayı ne ki ?Ölüm dışında ,sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç ?


Hayattan pek ders çıkarabilen bir insan değilimdir. 
Genelde insanlar hatalarından ders çıkartır ama ben hatalarımı
 tekrar tekrar yaşıyorum hala :)
Ama eğer bu soruya samimi bir şekilde cevap vermem gerekirse
 en büyük ders olarak çıkarım yapacağım tek bir şey var.
Bir çok insanın her zaman her koşulda kendisini yukarıda tutmak için 
bir başkasını ezdiğini ve bunu önemsiz bir şeymiş gibi 
gördüklerini gördüm ve kendimi bir başkasının yükselmesi için 
asla ezdirmemek için karar aldığım oldu.


Yurt Dışında görmek istediğin yer var mı ?


Benim ilk aşkım öncelikle Mısır :)
şimdi düşünüyorum da gitmek istediğim çoook fazla yer var 
kısa bir liste hazırlamaya karar verdim :D 
Güney Kore, İtalya, Fransa, Norveç, Kanada. :)



Hayatının kitabı ne ?


Ejderha Dövmeli Kız
İnsanların gördüklerinden daha fazlasını her insanın kendi bünyesinde bulundurduğunu hissettiğim bir kitap 
o yüzden hayatımın kitabını şu an için 

Ejderha Dövmeli Kız

oluşturuyor.


Koleksiyonun var mı ?


Hayır koleksiyonum yok ama yapan insanlara gıpta ediyorum.
Ben hiç bir şeye daimi bir şekilde bağlanamadığım için
koleksiyon sahibi de olamadım :D


Hangi Enstrüman olmak isterdin ?


Yan flüt :)
Saatlerce dinlesem dahi asla sıkılmayacağım tek ses 
yan flüt o yüzden yan flüt olmak isterdim. 


2 yorum: